Hockey in the US

Svensk förortsgrabb och numera #14 i St Louis Jr Blues. Lever drömmen i möjligheternas land och dribblar för mycket. Ingen broms.

Dans och grejjer

Kategori: Allmänt

Är just nu hemma och har precis provat alla kläder jag har på jakt efter något "preppy". Jag har nämligen blivit bjuden på bal/dans på ett high school på fredag och temat/dresscoden är "preppy". Eftersom att jag känner att jag sticker ut tillräckligt som 190 cm lång, mustachprydd svenne vill jag följa dresscoden så noga jag kan. Allt för att inte upprepa katastrofen från galan på UF-SM när jag och Cagge hade missat att alla killar var tvugna att bära kostym (vi körde typ jeans och pikétröja). Jag hoppas att kläderna jag valt inför fredag inte sticker ut lika mycket. Fan, låter som en tjej, nu snackar vi om nått annat...

Typ vädret. Den här veckan har det varit grymt väder och det verkar som att vintern är över här borta. Men man vet aldrig. Temparaturen här borta svänger lika fort som Jocke Hälleström gör i sarghörnen. Ena dagen är det Sibirien och andra dagen är det Florida.

Skriver mer på söndag när jag har resultaten från helgens hemmamatcher. Och balen.


/#14

Kommentarer

  • Snyggast at SM säger:

    HAHA so javla braa. Fuck mainstream, vi kor vor stil och skiter i resten!

    // Alla tjejer kolla po oss 24/7 anyway

    2014-03-06 | 06:50:15
    Bloggadress: http://SLAPPMIG.SE

Kommentera inlägget här: