Hockey in the US

Svensk förortsgrabb och numera #14 i St Louis Jr Blues. Lever drömmen i möjligheternas land och dribblar för mycket. Ingen broms.

Söndag

Kategori: Allmänt

Kom tillbaka till St Louis i går natt efter två dagar och två vinster i Cincinnati. Jag hade ett ass och
brände två öppna mål. Fråga inte hur jag lyckades, men det gjorde jag.
 
 
När vi kom hem drog jag hem till en lagpolare och lirade tv-spel halva natten. Nu sitter jag på caféet vid ishallen och väntar på att dom ska hämta upp mig innan värdbrorsans match. Och för att ni ska förstå vilken bra värdbrorsa jag är så åker jag alltså och kollar värdbrorsans U11-match istället för att hänga med lagpolaren på cheerleading-tävling där det kommer krylla
av tjejer. "Broes before hoes".
 
Mer kommer senare.
 
/#14

Kommentarer


Kommentera inlägget här: