Hockey in the US

Svensk förortsgrabb och numera #14 i St Louis Jr Blues. Lever drömmen i möjligheternas land och dribblar för mycket. Ingen broms.

Ledig vecka

Kategori: Allmänt

Nu är vi tillbaka (läs: igår) från vår bortaresa till Cleveland. En vinst och en torsk. Jag hade en assist och ligger just nu på 21p på 33 matcher. Kan också avslöja att jag hade ett college som var där och kollade på mig och vi hade ett bra snack efter. Vi får se vart det leder.

Längesen jag la upp några bilder nu och efter Ekans nyårsvisit, en långhelg i Minnesota och förra helgens roadie finns det en del att redovisa. Bilderna hamniade inte precis i kronologisk ordning, men...

Ett exempel på hur frukostarna oftast ser ut på hotellen vi bor på. 3 donuts om dagen är bra för magen. 
 
Grabbarna utanför Mall of America. 


Skitcool bag jag fick av min värdfarsa i julklapp.


Ekan reppar Jr Notes i nya julklappen.


Frukostbuffé a la Carlsson. 
 
San Diegos #27 gör sig redo för hemmakväll med "lite" popcorn...


Värdfarsan och gästen från Cali kollar NHL-hockey.


Insidan av hotellet i Minnesota. Ganska coolt. 


Grabbarna väntar på nästa flyg som skulle gå om 531 timmar typ...(så kändes det i alla fall)


...och inte ens lagets fighter kunde hålla sig vaken.


Posar utanför kvinnornas Paradise. Själv köpte man inte ett skit. Bra självdicisplin.


Grabbarna lirar tv-lir på bussen till Cleveland



Nyårsafton. Kommentarer överflödiga.


Nu ska jag plugga till det där jävla ACT-provet igen.

/#14

Kommentarer

  • SLAPP MIG! säger:

    Guzzen till vanster. GE TILL MIG! NAMN, NUMMER, FACEBOOK?

    2014-01-25 | 06:18:10

Kommentera inlägget här: